Veel gestelde vragen (FAQ)
Vaak willen klanten of bezoekers van uw website meer weten over uw bedrijf of uw producten. Voor hen kunnen bepaalde vragen erg belangrijk zijn en het is erg klantvriendelijk als ze snel een antwoord op de vraag krijgen.
Soms echter is het als organisatie erg omslachtig en intensief om al die standaard vragen persoonlijk te beantwoorden. In dat geval kan een FAQ uitkomst bieden.
Kijk hier voor een voorbeeld van veel gestelde vragen (FAQ).
FAQ staat voor 'Frequently Asked Questions', ofwel 'veelgestelde vragen'. Met de FAQ module is het eenvoudig om de veel gestelde vragen op uw website te beheren.
U kunt met een FAQ op uw website de bezoekers 24 uur per dag direct via de site informatie geven. Veelal betreft dit vaker terugkerende vragen van klanten of prospects. Ook kan de FAQ een ondersteuning zijn om een bepaalde werkwijze of procedure toe te lichten. Indien een bepaalde vraag veel gesteld wordt aan u of uw medewerkers voegt u eenvoudig deze vraag toe aan de FAQ op uw website.
Zoeken
Zoek in de website. Gebruik steekwoorden, of delen ervan.