Ik heb wijzigingen aangebracht in mijn pagina’s, maar deze wijzigingen zijn niet zichtbaar op mijn website
Indien u wijzigingen heeft gedaan in Siteworks, dan worden deze meteen doorgevoerd op uw website. U moet de website “verversen” om de gemaakte wijzigingen te kunnen zien. U kunt de pagina verversen door op F5 te drukken.
Wat is een FAQ?
Een FAQ is de Engelse afkorting voor Frequently Asked Questions en betekent "veel gestelde vragen". Door een FAQ op uw site te gebruiken kunt u de bezoekers van uw website overzichtelijk informatie bieden over specifieke onderwerpen.
Antwoorden op vragen die regelmatig telefonisch of via mail aan u worden gesteld kunt u op deze manier overzichtelijk aanbieden op uw website. Hierdoor is de kans op actie van een bezoeker(kopen, contact opnemen) groter.
Is het mogelijk om Siteworks uit te bereiden?
Indien u reeds gebruiker bent van Siteworks, kunt u eenvoudig gebruik maken van aanvullende modules. Uw website is immers al geschikt voor het gebruik van het Siteworks Content Management Systeem. Neem contact op voor meer informatie of advies. Een overzicht met toelichting op de beschikbare modules en de prijzen van de verschillende modules vindt u elders op deze site.
Kan ik Siteworks gebruiken voor meerdere websites?
Elke website die u heeft kan worden aangepast voor het gebruik van Siteworks. Indien u beschikt over meerdere websites kunt u voor elk van deze webistes gebruik maken van Siteworks. Informeer naar aantrekkelijke kortingen bij het afnemen van meerdere Siteworks accounts.